Хто входить в персонал готелю?

ХТО ВХОДИТЬ В ШТАТ ГОТЕЛЮ?

Обличчям будь-якого готелю є персонал. Заходячи в будь-який готель постояльці звертають увагу не тільки на інтерєр, а й на працівників. Найбільш поширеними співробітниками в даних закладах є адміністратори, менеджери готелю, покоївки, кухар, офіціант, охоронець.

Якщо готель великий, то наймаються аніматори, медики, крупє в казино, масажисти, перукарі та фахівці манікюру. У сучасному світі в штаті повинен бути PR-менеджер, а також адміністратор і менеджер, для підтримки веб-сторінки готелю.

Оптимальний штат готелів

Кількість персоналу готелю залежить від статусу. Відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації туризму в тризірковому готелі має працювати мінімум 8 людей, в пятизірковому - 20, в готелі 4 зірки від 12 професіоналів. Мінімальний штат готелю повинен становити 4 людини.

Який персонал працює в готелі?

Директор, менеджер і керуючий готелем - це все одна і та ж посаду. Директор, що керує всією інфраструктурою, мусить приймати рішення. Найбільш затребуваною професією є покоївка. Чистота - головний показник, який показує відношення до постояльців готелю. Тому покоївки, здатні підтримувати гідний рівень чистоти в номерах і в усьому закладі, цінуються дуже високо.

Адміністратор - це перша людина, яку зустрічають відвідувачі при вході в готель. Тому адміністратор повинен завжди мати гарний вигляд, бути дружелюбно налаштованим. У разі виникнення питань постояльці звертаються саме до адміністратора, який повинен оперативно вирішити проблему. В обовязки адміністратора входить прийом дзвінків та ведення списку постояльців, що заїхали/виїхали.

В чотиризіркових і пятизіркових готелях зазвичай є швейцари. Портьє зустрічає гостей на вході відкриваючи двері. В обовязки портьє входить отримання пошти.

Так як в готелі обовязково повинен бути ресторан і бар, то в штаті працюють кухарі, бармени, офіціанти.

Якими якостями повинен володіти співробітник готелю?

Кожен фахівець, який працює в туристичній сфері, повинен володіти рядом навичок:

  • стресостійкість;
  • доброзичливість;
  • увага до деталей;
  • володіння англійською, а також бажано і кількома іншими мовами;
  • пунктуальність.

Цими якостями повинні володіти всі без винятку працівники готелю і готельного будинку, і керівний склад, і обслуговуючий персонал.

Усі статті
Інші статті за темами

Плюси оренди конференц-залу в готелі

ЗРУЧНІСТЬ ДЛЯ ПАРТНЕРІВ Проведення будь-яких переговорів і бізнес зустрічей потребує серйозної підготовки, щоб все пройшло успішно. Зручніше за все для цієї мети орендувати конференц-зал, тим більше, що вартість послуги цілком доступна. Це професійно облаштовані приміщення зі спеціалізованим оформленням і технічними засобами. Головне достоїнство п...

Готель 4 зірки - комфортне проживання за прийнятною ціною

В Україні готельний бізнес досить розвинений, в кожному місті ви знайдете як висококласний сучасний готель, так і бюджетний варіант з елементарними зручностями. Але тим, хто планує багато подорожувати і зупинятися в готельних номерах, необхідно знати деякі особливості готелів, якими вони відрізняються один від одного. Найзвичнішою для всіх і зручно...

Відпочинок на морі в Одесі

Красу моря в будь-який час року важко передати словами, і багато письменників і поетів оспівували його у своїх творах. Які пейзажі писали художники, незалежно від свого стилю. А скільки неймовірних фотографій привозять щороку задоволені туристи! У кожен сезон відпочинок на морі в Україні - воістину неповторний, корисний і прекрасний.   У наш...