Хто входить в персонал готелю?

ХТО ВХОДИТЬ В ШТАТ ГОТЕЛЮ?

Обличчям будь-якого готелю є персонал. Заходячи в будь-який готель постояльці звертають увагу не тільки на інтерєр, а й на працівників. Найбільш поширеними співробітниками в даних закладах є адміністратори, менеджери готелю, покоївки, кухар, офіціант, охоронець.

Якщо готель великий, то наймаються аніматори, медики, крупє в казино, масажисти, перукарі та фахівці манікюру. У сучасному світі в штаті повинен бути PR-менеджер, а також адміністратор і менеджер, для підтримки веб-сторінки готелю.

Оптимальний штат готелів

Кількість персоналу готелю залежить від статусу. Відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації туризму в тризірковому готелі має працювати мінімум 8 людей, в пятизірковому - 20, в готелі 4 зірки від 12 професіоналів. Мінімальний штат готелю повинен становити 4 людини.

Який персонал працює в готелі?

Директор, менеджер і керуючий готелем - це все одна і та ж посаду. Директор, що керує всією інфраструктурою, мусить приймати рішення. Найбільш затребуваною професією є покоївка. Чистота - головний показник, який показує відношення до постояльців готелю. Тому покоївки, здатні підтримувати гідний рівень чистоти в номерах і в усьому закладі, цінуються дуже високо.

Адміністратор - це перша людина, яку зустрічають відвідувачі при вході в готель. Тому адміністратор повинен завжди мати гарний вигляд, бути дружелюбно налаштованим. У разі виникнення питань постояльці звертаються саме до адміністратора, який повинен оперативно вирішити проблему. В обовязки адміністратора входить прийом дзвінків та ведення списку постояльців, що заїхали/виїхали.

В чотиризіркових і пятизіркових готелях зазвичай є швейцари. Портьє зустрічає гостей на вході відкриваючи двері. В обовязки портьє входить отримання пошти.

Так як в готелі обовязково повинен бути ресторан і бар, то в штаті працюють кухарі, бармени, офіціанти.

Якими якостями повинен володіти співробітник готелю?

Кожен фахівець, який працює в туристичній сфері, повинен володіти рядом навичок:

  • стресостійкість;
  • доброзичливість;
  • увага до деталей;
  • володіння англійською, а також бажано і кількома іншими мовами;
  • пунктуальність.

Цими якостями повинні володіти всі без винятку працівники готелю і готельного будинку, і керівний склад, і обслуговуючий персонал.

Усі статті
Інші статті за темами

Вибір банкетного залу в Одесі для весілля

Весілля - це один з тих днів, коли все повинно бути ідеально. Тому до весільного банкету потрібно підготуватися заздалегідь, в тому числі - і до вибору місця святкування. В Одесі банкетні зали є в багатьох ресторанах, але як же вибрати з них кращий? У цьому питанні необхідно продумати все до дрібниць, щоб під час заходу не було ніяких несподіванок....

Поведінка в ресторані: як вести себе за столом?

ЯК ВАРТО СЕБЕ ВЕСТИ ЗА СТОЛОМ У РЕСТОРАНІ? Щоб зробити похід в ресторан безпроблемним і приємним заняттям потрібно дотримуватися правил етикету. Правила пристойності в ресторані не сильно відрізняються від загальних норм поведінки за столом. Істотні відмінності полягають в особливостях обстановки - домашній стіл на власній кухні і зал ресторану ві...

Лобі-бар: зустріч або очікування в затишній атмосфері за чашкою кави

Тим, кому часто доводиться зупинятися в готелях, напевно, знайоме словосполучення лобі-бар. Але хто вперше знімає номер в готелі, почувши цю назву, точно запитає, що таке лобі-бар. Насправді, це звичайний бар або ресторанчик, розташований на першому поверсі готелю недалеко від стійки реєстрації. Лобі з англійської мови перекладається як «хол...