Як вести себе в готелі?
ЯК ВЕСТИ СЕБЕ В ГОТЕЛІ І ГОТЕЛЬНОМУ ДОМІ?
Вперше плануєте виїхати з рідного міста? Цілком ймовірно, що Вам не дають спокою, здавалося б, звичайні питання, наприклад, як варто поводитися в готелі? Готель буде Вашим будинком на час відпустки або відрядження. Якщо Ви виїжджаєте за кордон, то номер в готелі потрібно забронювати заздалегідь. Бронювати краще навіть якщо Ви збираєтеся відвідати сусіднє місто.
Коли Ви приїдете в готель, насамперед потрібно зареєструватися. Це можна зробити на ресепшені у адміністратора. У кожен готель заселення здійснюється в певний час, як і виселення. Але можна і заздалегідь домовитися з адміністратором по телефону про інший час.
Поселення до готелю
Як тільки Ви зайдете в свій номер, не поспішайте розпаковувати валізу. Огляньте кімнату і упевніться, що вїхали саме в той місця, за яке заплатили, наприклад, якщо Ви доплачували за номер з видом на море. Якщо щось Вас не влаштовує - повідомте менеджеру по телефону або підійдіть на ресепшен. Претензії можна висловити спокійним тоном, адміністратор переселить Вас в інший номер готелі, який буде відповідати очікуванням.
Дотримуйтеся простих правил пристойності перебуваючи в готелі
Перебуваючи в готелі потрібно дотримуватися кількох важливих правил:
- У готелі люди відпочивають, тому намагайтеся не шуміти. Якщо хочете влаштувати вечірку, то краще перенести захід в бар або ресторан.
- Ідучи в ресторан або бар дотримуйтесь дрес-коду. Навіть якщо Ви відпочиваєте на морському курорті, то не варто йти на обід або вечерю в плавках або купальнику. Це буде виглядати непристойно. У готелях Єгипту або Туреччини до цього ставляться скептично, але можуть закрити очі, але ось в Європі Вас можуть і не пустити в спортивному костюмі, сланцях чи шортах в ресторан.
- Їжу з ресторану виносити не прийнято. Якщо Ви оплатили харчування за однією з систем (все включено, тільки сніданок і вечеря або інші варіанти харчування), але з якихось причин не можете потрапити на вечерю/обід, то повідомте про це адміністратора - в деяких готелях передбачені спеціальні ланч-бокси .
Дотримуйтеся розпорядку готелю
При заселенні в готель Вам варто уточнити кілька нюансів:
- Графік роботи ресторану. Якщо Ви замовили номер з харчуванням, то запитайте в котрій годині сервіровка сніданку, обіду і вечері.
- Час прибирання в номерах. Ви любите поспати до обіду? Залиште на двері табличку «Не турбувати», а щоб покоївка прибрала в кімнаті, то повісьте табличку «Будь ласка, приберіть мій номер». Або не затьмарюйте собі відпочинок і спіть скільки забажаєте.
- Якщо Ви оселилися в готелі з басейном, то не рекомендується купатися вночі в ньому. Звичайно ж, для гостей басейн відкритий цілодобово, проте в нічний час запускається система очищення води, тому в ній більше концентрація хімічних речовин.
ЧУДОВЕ МІСЦЕ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ЗУСТРІЧЕЙ Готельно-ресторанний комплекс Vele-rosse запрошує жителів та гостей Одеси скористатися послугами конференц-центрів для організації урочистостей, проведення масштабних зустрічей та приватних переговорів. Кожен зал обладнаний всією необхідною відео- та аудіотехнікою і передбачає різні варіанти розсадженн...
Кожен батько знає, що для здоровя і довголіття важливо хоч раз на рік возити дитину на море. Солона вода і повітря, зміна екосистем піднімають загальний тонус і відновлюють імунітет, а так само нерідко лікують алергію, хронічні бронхіти, астму та сезонні невралгії. Це потрібно як дітлахам, так і дорослим. Відпочинок на Чорному морі з дітьми буде д...
ХТО ВХОДИТЬ В ШТАТ ГОТЕЛЮ? Обличчям будь-якого готелю є персонал. Заходячи в будь-який готель постояльці звертають увагу не тільки на інтерєр, а й на працівників. Найбільш поширеними співробітниками в даних закладах є адміністратори, менеджери готелю, покоївки, кухар, офіціант, охоронець. Якщо готель великий, то наймаються аніматори, медики, кру...